Zobacz, jak możemy Ci pomóc zdobywać Świat za pomocą bloga prawniczego

Nasza współpraca prowadzi do celu, jakim jest:

  • zwiększenie liczby Twoich klientów 
  • budowa marki
  • budowa rozpoznawalności Twojej kancelarii w określonej branży
  • budowa rozpoznawalności kancelarii wśród mediów.

Z tego powodu współpraca z web.lex jest zawsze dwuetapowa. Zaczyna się od wspólnego z Tobą ustalenia tematu bloga i jego stworzenia, przez promocję bloga i wsparcie Ciebie w jego prowadzeniu i rozwoju Twojej kancelarii.

Posłuchaj uważnie…

Etap I

Pierwszym krokiem jest zawsze ustalenie szczegółów przyszłego bloga. Głównie chodzi o jego tematykę oraz kolorystykę i inne pomniejsze drobiazgi.

1. Zaczynamy od wyboru tematu i specjalizacji bloga. W tym celu kierujemy się z jednej strony Twoimi preferencjami, ale z drugiej badanymi przez nas potrzebami rynku. Bierzemy też pod uwagę własne wieloletnie doświadczenie.

2. Następnie następuje ustalenie tytułu bloga, jego podtytułu, kolorystyki oraz kilku innych szczegółów, które różnią się zależnie od Twoich preferencji. To jest też czas na rejestrację domeny bloga.

 

3. W kolejnym kroku projekt przechodzi do działu projektowego (żartobliwie zwanego u nas działem spełniania marzeń), gdzie zajmują się nim opiekuńcze ręce jednej z naszych dwóch graficzek.

4. Po kilku dniach wstępny projekt bloga jest już gotowy i przechodzi do Twojej akceptacji. Jeśli wg Ciebie wymaga zmian, trafia ponownie w ręce graficzki. 

5. Jeśli uznasz, że blog jest piękny i że chciałbyś mieć właśnie taki blog prawniczy, wówczas projekt przechodzi do działu programowania, gdzie słowo ciałem się staje i blog budzi się do życia. 

6. Ostatnie poprawki i możesz już w nim pracować, ale wcześniej przechodzisz szkolenie z prowadzenia prawniczego bloga i promocji za jego pomocą swojej kancelarii. Jeśli chcesz, zamiast szkolenia możesz przeczytać Pamiętnik Adwokata

Pamiętnik Adwokata - Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej

7. Od samego początku współpracy otrzymujesz też dostęp do pełnej zawartości web.lex’owego Centrum Wiedzy, gdzie znajdziesz między innymi serię wideo poradników o technicznej stronie prowadzenia bloga w kancelarii prawnej.

Etap II

W tym momencie Twoja rakieta już wystartowała, a Ty siedzisz za jej sterami. Wiesz, jak ją pilotować i wiesz, gdzie jest Twój cel, ale potrzebujesz wsparcia z Houston. Oto jak wspieramy Cię na tym etapie:

Wsparcie techniczne

Dbamy pieczołowicie o sprawne działanie Twojego bloga. Blog jest na naszym serwerze zatem błyskawicznie reagujemy na wszelkie zagrożenia. Aktualizujemy system bloga i dbamy o bezpieczeństwo treści.

W blogu dokonujemy także niezbędnych zmian, które mogą być wymuszone przez okoliczności zewnętrzne (np. epidemia), albo zmianą strategii. Albo… Twoimi pomysłami.

Nasz dział IT działa szybciej, niż zdążyć pomyśleć – na serio 🙂 A Ty możesz się czuć spokojny, że blog działa najlepiej jak to możliwe i jest bezpieczny.

Wsparcie merytoryczne

Stale analizujemy Twoje postępy. Patrzymy, czy blog rośnie i zdobywa pozycje w wyszukiwarkach. Dbamy o realizację przez Ciebie założeń strategii oraz sposób tworzenia treści.

Jeśli coś wymaga poprawy i zmiany robimy to od razu, oszczędzając Twój czas.

Bywa, że na tym etapie masz więcej pytań niż wcześniej, albo też więcej pomysłów (nowy blog, e-sklep, email marketing, podcast, itp). Jesteśmy zatem do stałej dyspozycji dla Ciebie i podpowiadamy, co ma sens w Twojej sytuacji, a co można włożyć między bajki.

Każdy z naszych Autorów (klientów) ma także dostęp do Bazy Wiedzy, gdzie znajdzie szereg szkoleń biznesowych, bibliotekę, nagrania z naszych konferencji, narzędzia wspomagające strategię promocyjną kancelarii oraz zamknięte forum dyskusyjne naszej Grupy web.lex i inne.

Promocja bloga

Blog nie wymaga dodatkowej promocji w postaci pozycjonowania, czy innej płatnej postaci promocji. Blog prawniczy doskonale pozycjonuje się samodzielnie. Ale mimo tego warto mu pomóc, aby miał więcej ruchu, lepiej budował Twoją markę i oczywiście przynosił więcej klientów, czy kontaktów mediowych.

Dlatego każdy z blogów jest dodatkowo promowany w przynajmniej dwóch serwisach: LexMonitor oraz innym (w sumie jest ich obecnie dziewięć).

Każdy z naszych Autorów (klientów) może dodatkowo promować swojego bloga na blogach innych Autorów za pomocą artykułów gościnnych, czy wywiadów, czy w inny sposób. Taki sposób promocji jest niezwykle skuteczny.

Wsparcie Grupy web.lex

Grupa web.lex to wszyscy prawnicy, z którymi współpracujemy i którzy Tworzą naszą społeczność (adwokaci, radcowie, doradcy podatkowi i rzecznicy patentowi). Obecnie jest ich blisko 300. Wszyscy oni nie tylko wspierają się w promocji swoich blogów, ale też doradzają sobie w różnych kwestiach, dzielą się klientami, a także przystępują do wspólnych projektów.

Ze swojej strony zapewniamy im:

1. udział w corocznej zamkniętej konferencji web.lex Meeting (nagrania z konferencji dostępne są w Centrum Wiedzy)

2. dostęp do niesamowitego Centrum Wiedzy, gdzie znajdziesz narzędzia, nagrania z konferencji web.lex Meeting, forum, zamknięty Podcast, tutoriale, szkolenia i inne cenne i pomocne rzeczy.

3. cotygodniowy Biuletyn marketingowy i biznesowy.

Zobacz teraz to wszystko raz jeszcze w skondensowanej formie:

Etap I

ustalenie specjalizacji bloga
projekt graficzny 
wdrożenie bloga
szkolenie

Etap II

Wsparcie techniczne

bezpieczeństwo bloga i treści
hosting bloga (serwer)
bieżące zmiany w wyglądzie i kodzie

 

Wsparcie merytoryczne

analiza działania bloga i statystyk
analiza Twojego działania
wsparcie i bieżące doradztwo
dostęp do Bazy Wiedzy

 

Promocja  bloga

promocja bloga w LexMonitor.pl
promocja bloga w innym portalu tematycznym
promocja na innych blogach z Grupy web.lex 

 

Grupa web.lex 

dostęp do wiedzy i doświadczenia blisko 300 fantastycznych prawników
dostęp do Bazy Wiedzy (szkolenia, podcast, poradniki, narzędzia, itd.)
udział w konferencji web.lex Meeting 
Biuletyn Marketingowy
grupa dyskusyjna na FB
niezwykła atmosfera, jakiej nie znajdziesz nigdzie indziej 🙂

 

Co jeszcze robimy dla naszych Autorów (klientów)

Wyłącznie dla naszych Autorów (klientów) wdrażamy dodatkowo na życzenie:

  • strategie e-mail marketingowe
  • e-sklepy w blogach prawniczych
  • strony www
  • serwisy wiedzowe
  • wdrażamy i organizujemy podcasty
  • służymy pomocą w nagłych sprawach dot. działalności ich kancelarii